Mitä tilauksen palauttamisella tarkoitetaan?

Tämä toiminto on käytössä vain, jos olet tilannut Mun Kinon iTunesista ja sinulla on siten voimassa oleva Mun Kino -tilaus.

Kun teet tilauksesi iTunesin kautta, tilauksesi liitetään Apple-tunnukseesi. Voit tällöin palauttaa tilauksen tiedot suoraan iPadin tai iPhonen sovelluksesta. Käynnistä sovellus iPadissa tai iPhonessa ja varmista, että olet kirjautunut ulos. Kun olet kirjautunut ulos, voit napsauttaa lukittua videota ja valita Oletko jo tilaaja oikeasta alakulmasta.

Valitse sen jälkeen Palauta tilaus ja kirjaudu sisään Apple-tunnuksellasi. Jos kirjaudut sisään samalla Apple-tunnuksella, jolla aiemmin teit tilauksen, sinulla pitäisi olla katseluoikeus kaikkiin videoihin.

Jos videot ovat edelleen lukittuja tai et muista käyttäjätietojasi, lähetä meille tukipyyntö.

HUOM! Voit tehdä vain yhden (1) Mun Kino -tilauksen kutakin Apple-tunnusta kohden. Sinua ei siis koskaan laskuteta kahdesti, jos et käytä useampia Apple-tunnuksia.

 

 

Lisäkysymyksiä? Lähetä pyyntö

0 Kommentit

Kommentointi on poistettu käytöstä.
Palvelun toteuttaa Zendesk